La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

söndag 27 mars 2016

Berg i Granada

Inte nog med att Alhambra är än sådan vacker plats, utan i går åkte vi till en by utanför Granada för att gå lite i bergen och på hängbroar. Den platsen vid bergen var så otrolig! Bergen och resten av naturen var som en saga.

Vi vandrade uppåt mot en liten höjd och hade en andakt. Jag fick ta av mig strumpbyxorna för det var så varmt. På med solskyddsfaktor var också nödvändigt, när man kände doften av solskyddsfaktor tänkte man på sommaren. Efter andakten gick vi mot hängbroarna och höjdrädd som jag är, var jag därmed livrädd för att gå över hängbroarna. Vi kom till lite grottor, sedan gick vi längs bergsväggen. 



När vi kom tillbaka till där vi började gick vi till en restaurang, med väldans god vegetariskt alternativ. De hade en massa katter runt om på restaurangen och jag blev så lycklig så. Där satt vi i naturen och kände att la vie est belle! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar