La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

torsdag 9 juli 2015

Fullt Schema För En Sommar

Klockan är 09.30 på en torsdag morgon och jag är lite yrvaken, men ville så gärna glädja er med ett inlägg.
Min sommar hittills har varit bra. Jag har jobbat i tre veckor i kyrkan som konfirmandledare. Det var min första gång att vara ledare på sommaren, men den här gruppen är nog den bästa jag har haft på tre år. Det har varit så mycket glädje i gruppen, men ibland gick dem på mina nerver.


Jag har solat och badat, att bada var jätte skönt och att sola var mindre skönt. Då jag kom hem som en tomat och hade bränt mig i ansiktet, axlarna och ner mot mina bröst. Aj.
Det finns mer av denna sommaren och på lördag åker jag och min familj upp till Stockholm och stugan där, för att fira farfar på hans 70 årsdag! Vi stannar där i en vecka och jag ska sväva omkring i vintagebutiker.


Sedan lämnar vi Stockholm och är hemma en dag och åker vidare till Dresden i Tyskland. Ska bli superduper spännande!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar