La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

fredag 19 juni 2015

Sommar, sommar, sommar...

Midsommar är här! Ja, det regnar som de flesta år här i fina Sverige, men jag tycker inte det gör ett skit faktiskt. Det är inte minus grader, det är ingen översvämning och det blommar förfullt! Jag tycker att det är en superfin midsommarafton idag. Den som gnäller pratar jag inte med fören efter sommar'n. Jo det kanske jag gör. Jag tycker bara att vi ska se det vackra med regn på sommaren, visst jag älskar när det är sol och 20+ grader ute, men det finns även något av det finaste i regn också. Så ta bort den negativa energin och ta på den positiva regnrocken och fira Sveriges finaste dag!





                   



Om det inte hade regnat hade det inte blivit så här fina bilder av moi!
Trevlig sommar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar