La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

söndag 14 december 2014

Jag Gillar...

I detta inlägg tänkte jag visa er vad jag gillar. Jag gillar otroligt mycket, men detta var det jag kände jag ville ha med. Ha en god titt!

                                              Dessa skor gillar jag mycket, fick dem på posten igår!


                               

                                Jag ÄLSKAR julen, så jag tog rätt mycket bilder på det juliga här hemma







Mina jul myskläder- från Primark
                                                  Jag gillar doft ljus och andra ljus också



                                               Det här är några av de kläder jag gillar mest


Jag skulle vara en människa utan skelett om jag inte hade haft manchesterbrallor!
                                                                 Jag gillar rosor
                                      

                                                              Jag ÄLSKAR Paris!

                                                 Jag gillar Marilyn Monroe väldigt mycket

                                 Jag ÄLSKAR att läsa och här är de böcker jag gillar att läsa mest

Jag gillar 1920-talet! 


Jag ÄLSKAR Jazz!
                                             
                                             
                                                  Jag gillar även skön svensk 70-tals punk

Jag gillar Egypten

Jag Älskar sötsaker! Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar