La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

söndag 9 november 2014

Lyckad farsdag!

Idag var det fars dag och till frukost hade vi lagt våra små presenter till far vid hans skål. Han fick saltlakrits mustascher, en nyckelpiga för massage och en låtsas bajskorv (min lillasyster har den nivån av humor så hon kallar far för bajs). Vid lunchtid åkte vi till Tomarps kungsgård och åt en utsökt lunch, sedan tittade vi på en utställning av någon Olof. Väldigt fina målningar tyckte jag. Efter vi studerat tavlorna gick vi ut och hälsade på djuren, och där var några väldigt keliga får. Mysigt! Sedan åkte jag iväg på ungmässa med temat Hillsong eftersom vi var på en Hillsong konsert i London, det är ungefär som en rockkonsert fast om Gud och Jesus. Sedan fick jag ge mig av till dansen och just nu väntar jag på att min danskurs med swing ska börja.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar