La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

tisdag 11 november 2014

London Part 2

Nu är det dags för London Part 2 och jag får se om jag får med allt eller om jag behöver ta en part 3 också, men njut av bilderna!
Vi såg Harry Potter bron och jag började nästan gråta så fantastiskt det var! 

Så här såg jag ut när jag gick över bron 


Skymten av Shakespeare's Globe

Utsikt från markplan 

Shakespeare's Globe 

Den anglikanska kyrkan där kören sjöng på ett dop 

Jag och Benedict Cumberbratch på madame Tussauds 

Russell Brand 

Charlie Chaplain 

Jag och Marilyn Monroe 

Vackra Lady Di 

Stephen Hawking 

Bästa bandet någonsin- The Beatles 

Ledarna för frihet! 

Vi åkte på spirit of London 

Hillsong, en gudstjänst som är mer som en rockkonsert. En otrolig upplevelse! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar