La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

fredag 7 november 2014

London Part 1

För två veckor sedan var jag i London ännu en gång och det var helt fantastiskt! Vi såg nog allt man kan tänka sig att de i London,  fast något vi inte såg som jag och min bästa kompis gjorde var ju naturligtvis en musikal.
Denna gången åkte jag med KU (kyrkans unga) och kören, de hade fått möjligheten att sjunga i två kyrkor i centrala London och man var väldigt stolta över dem. Det blev ju naturligtvis en hel del shopping också.  Jag åker gärna till London en tredje gång!

Hotel Russell som vi tyvärr inte bodde på, men jag hade gärna velat. 

British museum 



Covent Garden "Appel Market"

Huvudrätt på restaurangen 21 på Covent Garden

Restauranger och pubar på Covent Garden 

Efterrätten 

Teater med musikalen "Shakespeare In Love"

Big Ben by night 

Westminster Abbey by night 

London Eye vilken vi inte åkte i
Mer bilder kommer i andra inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar