La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

söndag 16 november 2014

Höstfest & ett oändligt hår?!

Igårkväll hade vi en höstfest där vi bjöd in vänner och familj till vårt lilla hus på en av alla tusentals skåneåkrar. Det var mysigt, jag var äldst av barnen så fick ta hand om de flesta, bland annat en liten tvillingflicka vid namn Reja som tyvärr hade bränt sin tunga och tyckte det gjorde ont varje gång hon åt. Glassen dock, försvann väldigt snabbt ner i hennes mage.
Jag hade ingen idé till mitt hår men snurrade små snurredutter av allt mitt går så helt plötsligt såg det ut som en frisyr från 20-30-talet, den frisyren gillade jag skarpt!
Idag vid middagsbordet blev jag mer och mer redo att klippa av mitt långa hår och köra på hår till axlarna för att kunna locka det och göra fina vintagefrisyrer. Jag känner att jag har tröttnat på mitt långa hår som bara är ivägen och hänger bara utan någon riktig frisyr. Får se hur det blir med denna tanke.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar