La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

söndag 18 maj 2014

Teater, teater & fika & fobi mot balett och uppsättningen "Svansjön"

Idag var det återigen repetition på sommarens fars, det gick bra och jag börjar sätta alla mina repliker. Visserligen är dem inte så många, men tillräckligt många för att man inte ska kunna dem efter en vecka. Efter repetitionen hämtade familjen upp mig för att vi hade tänkt åka till fina Sofiero, men regnet kom och tig bort den planen så vi åkte till "Lotta på åsen" som ligger på Söderåsen. Det var ett gulligt litet hus som bjöd på väldigt god fika, tyvärr kunde vi inte sitta ute i deras uteservering bland blommandet och grönska.
När vi kom hem tittade jag färdigt på "Black Swan" en film jag inte rekommenderar om ni inte tycker om se äckliga hallucinationer om att bli en svan. Nu har jag sett den och jag tänker inte se den ingen, jag har blivit lite små rädd för balett och svansjön av filmen. Jag ger den 3 glassar av 5 möjliga. Den var liksom riktigt bra gjord och bra skådespelare.
Vi åkte även förbi en loppis innan vi åkte hem där jag fick med mig två fina kaffekoppar för att plantera blommor i dem sedan!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar