La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

fredag 23 maj 2014

Sommar & sol med sista nationella provet, med lite glass på toppen

Det har varit ett underbart väder hela veckan med mycket sol och hög värme! Sommaren är antagligen här, och sommarlovet börjar om två veckor.

I Onsdags smet mamma från sitt jobb och vi åkte ner till stranden (som ligger i Helsingborg så vi hade inte långt dit) och åt mumsig glass. Jag åt en ny glass från Conetto som hette Cheesecake glory och var väldigt god. Det var människor som badade och jag tyckte fortfarande att vattnet var lite för kallt.

Idag har jag och hela min skola, eller i alla fall alla ettor, haft nationellt prov i matte. För mig och fler ettor vad det sista matte provet på vår gymnasietid och det känns väldigt skönt! Nu är jag på väg hem för att göra färdigt två uppgifter jag ännu inte har lämnat in och äta något gott.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar