La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

söndag 13 april 2014

Skåningarnas bulle med bulle & Höganäs resa!

I fredags efter ett stort matteprov åkte jag till Höganäs för att min kära kompis Minna ville äta bulle med bulle vilket är rätt skånskt tror jag. Man skär upp en öppning i en fralla och lägger in så många chokladbollar som det får plats och trycker igen frallan och då blir en bulle med bulle. Det låter kanske inte jätte gått men det är supergott! Mamma kom och hämtade mig, men på vägen till där mamma hade parkerat och väntade på mig, var ett jätte fint hus som tydligen hade varit en fabrik och såg nog lite tråkig och slitet ut enligt vissa människor. Men jag såg charmen och jag skulle ha målat huset. När jag  cyklade hem lös solen jätte fint! (mamma släppte av mig så jag kunde cykla hem cykeln)

Just nu åker jag hem från ett läger, som har varit jätte roligt med de fantastiska konfirmanderna.

1 kommentar: