La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

torsdag 17 april 2014

London imorgon & fin skärtorsdagsmässa!

Kände att jag var tvungen att skriva att jag ska till London imorgon, så att ni inte blir chockade av londonbilder när ni inte har blivit informerade innan. Men som sagt så åker jag till London med min allra bästastevän och hennes mor och far! Vi är dock tvungna att gå upp ca 5.15 på morgonen/natten, men det är det värt! Hoppas ni får ha det super skön påsk här hemma. Idag hade vi med konfirmanderna en liten påsk måltid och var med på mässan när man tar av alla saker på altaret och släcker hela kyrkan. Väldigt fint symboliserat av Jesus sista måltid med dem han älskar. Det blev jätte fint och konfirmanderna var tysta och lugna. Nu måste jag gå och sova för att kunna komma upp imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar