La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

lördag 5 april 2014

Erikshjälpen & stort cykelfynd!

Idag letade jag och pappa cyklar, först åkte vi till Erikshjälpen för att se om de hade fått in några cyklar. Det hade dem, men det var inte några cyklar jag och pappa letade efter. Vi hittade dock en puff till tv-rummet och några kuddar, det låter som om mamma var med och det var hon. Jag hittade en fin liten Marilyn Monroe tavla, den passande inte jätte bra i mitt rum, men jag hittade en plats för den i mitt rum. När vi kom hem hittade jag en fin gammal cresent cykel från 60 talet på blocket. Mamma ringde och frågade om den fanns kvar (jag vågade inte ringa hehe) och den fanns kvar!!! Jag och mamma satte oss i bilen efter lunch och åkte till Lund för att titta på cykeln. Vi tittade på den och den var verkligen speciell eftersom den inte hade några repor och var bara lite dammig. Vi köpte den! Dock för 1 400 kr, men jag tycker den var värd pengarna! Så nu har jag en lila gammal cresent cykel som jag har letat efter jätte länge. Är super glad och känner att jag skulle kunna cykla hur långt som helst!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar