La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

fredag 29 januari 2016

Snön Försvann, Våren Kom

Efter nyår trodde jag att våren skulle dra igång, men då kom snön. Snön låg kvar i några veckor och verkade aldrig ta slut. Tillslut kom dagen då den smälte bort. Jag tycker om snön, men till en viss grad. Jag tröttnar snabbt på den och tycker den helst ska komma till jul. Jag hade ändå kul i snön med barnen jag är barnvakt åt.




När snön hade försvunnit bestämde jag mig för att införa vår i mitt rum genom att plantera växter i en kruka och två koppar.
I krukan planterade jag en magisk böna som man kan hitta i den danska butiken TGR (Tiger), för en billig peng. I kopparna planterade jag dekorationsgräs.

Beethoven hjälpte till genom att vara sockersöt att titta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar