La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

måndag 26 januari 2015

En Dag i Lund & En Uppdatering Av Blogg

Fredagen förra veckan slutade jag kvart över elva och blev hämtad av mor min, för en dag i Lund! När vi kom dit var vi väldigt hungriga så vi gick och åt lunch på ett patisserie på klostergatan. Efter vi fyllt våra magar begav v i oss till Kulturen, där vi tittade på de fina husen från olika epoker och sedan på Gudrun Sjödéns utställning. Vi såg även en utställning om livet i koncentrationslägerna och ett om modernismen. Vi gick lite till och tittade på husen och denna gång gick vi in i dem också. Sedan gick vi och strosade lite på gatorna, tills vi bestämde oss för att åka hem.















Jag bestämde mig för en lite uppdatering av min bloggs utseende så det blev en liten förändring som jag blev mycket nöjd med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar