La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

onsdag 1 oktober 2014

Födelsedag och fangirl stund!

I förra veckan var det min födelsedag, min 17:e födelsedag! Jag vaknade av en morgontrött sång, och fick två fina sånger i skolan.
Mina presenter blev: Oral-B tandborste, de två första Harry Potter böckerna, gosedjur älg, bära-med-sig-temugg, sims 4, en till bära-med-sig-temugg, godis, mademoiselle Oiseau och en färgglad stickad halsduk och pengar. Min present från min moster väntar jag fortfarande på.
I helgen var jag hos min älskade farmor och fick då min färgglada halsduk.  Jag hittade även Stromae, som jag inte förstår varför jag inte vetat om honom innan, han är väldigt bra, han sjunger verkligen med känslan och han sätter sig in i en slags karaktär i hans låtar. Även är han ju faktiskt snygg! Oj jag blev lite av en fangirl där, men vi alla har våra stunder!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar