La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

måndag 18 augusti 2014

Kullabergs kullar och utsikter

Tjolahopp tjolahopp! I lördags var fyrensdag på Kullaberg och naturligtvis var jag där! Det var ett riktigt höst väder med blåst och grå himmel, på något sätt tyckte jag om det. Efter en titt på fyren besteg vi Håkull det var svettigt, men man kände sig så bra efter det.  Fantastiskt utsikt där ifrån!
På söndagen gick jag och min bästaste vän på väla och handlade lite inför skolstarten, jag fick hålla i tyglarna hårt så hon inte shoppade så mycket att affärerna skulle gå i konkurs. Vi var på Väla köpcentrum till det stängde! (oj!)
Nu sitter jag och är barnvakt.  Vi skulle spela, men då gick deras favoritprogram på tv två gånger! Så nu sitter jag själv och väntar och blickar ut över Helsingborg! Det är sant att efter regnet kommer solsken!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar