La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

lördag 26 april 2014

Sommarväder i April?!

Denna lördag har varit en bra lördag, den började med att hjälpa konfirmanderna med deras redovisning som är lite av en musikal, eftersom jag visste mest i ön teater och sånt fick jag bli regissör. Alla gjorde ett bra jobb. Sen när jag kom gem slappade jag i det fina vädret genom att lyssna på fransk musik och sticka i trädgården. Vi grillade på kvällen och det var så härligt och det känns redan dom sommar! Jag vet dock inte hur det är i de norra delarna av Sverige, men här nere i Skåne är det sommar nästan lite som man bodde i varmare länder och att värmen kommer tidigare. I trädgården drack jag även pappas hemgjorda jordgubbar och fläder saft. Riktig god!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar