La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

lördag 22 mars 2014

Blommor och bölder med nyklippt hår!

Idag vaknade jag med en böld på armen, jag hade fått ett bett av något slag igår men idag hade den svullnat upp och jag hade även lyckats riva hål så det såg ur som en miniatyr av en böld från pesten. Inte bog med att det ser hemskt ut det kliar också hela tiden! Men som plåster på såren åkte jag och mamma till blomsteraffären och köpte nya vår blommor. Jag hittade en engelsk pelargon som hade två nyanser av rosa och en grön växt med grön vita blad, till mitt gröna rum.
Jag staylade lite med mitt hår som fick vård igår, jag förnyade mig med a en snelugg och klippa resten av håret ungefär fyra cm! Jag har även njutit av årets första jordgubbar, som visserligen var importerade, men mycket goda med socker!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar