La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

tisdag 3 november 2015

En Veckas Höstlov

Höstlovet varade, som alla andra år, i en vecka. På ett höstlov kan man åka till andra länder, klä ut sig till olika karaktärer eller läskiga saker. Tyvärr gällde detta inte mig, jag tillbringade mina höstlivsdagar i sängen och sov. Jag tycker själv att jag var förtjänt av långa mornar då jag sov. Sova var inte det ända jag gjorde i min varma bädd, jag åt frukost i sängen och jag tittade på serier.

Det ända spännande som hände var att hela familjen åkte till Borås och besökte mormor, morfar och moster. Eftersom det var allahelgona helgen så åkte vi till kyrkogården för att tända ljus och se när alla andra ljus lös.



När vi kom hem var det dags att återgå till sina rutiner och börja, med ny energi, skolan tills nästa lov med ett leende på läpparna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar