La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

onsdag 11 mars 2015

VÅREN!!!!

Nu känner jag verkligen att våren är här, inte är på väg, utan den är här! Blommor har börjat blomma i trädgården och på vägen till skolan ser jag knoppar på träd och buskar.
För att få upp den ljusa våren i ditt sovrum eller något annat ställe du är i mycket, kan man byta ut alla mörka tyger till ljusa färger. Även att hitta tunna gardiner så att solen kan lysa igenom, sedan kan man köpa nya växter (på Ikea säljer dem vår blommor).
Jag och min familj sågade ner vårt jätte höga träd som tog mycket av ljuset på övervåningen. Nu är det bara en stammar kvar och vi kan se ut!
Jag mår mycket bättre nu och det kommer fler inlägg denna vecka, eller i alla fall ett till har jag planerat. Tills dess gå ut i solen, se på solen och var en solstråle som sprider glädje!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar