La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

fredag 4 juli 2014

Mobil problem! & Inlägg utan bilder?!

Hej hopp! Jag har tyvärr inte skrivit något nytt eftersom min mobil, med bilder och där jag jag brukar skriva mina inlägg, inte vill starta. Den vill inte starta när jag trycker på knappen, den lyser i någon ljus nyans av svart. När jag låter den vara och inte har den i laddaren blinkar den rött när jag ska sätta på den (vilket den gör när batteriet är slut). Jag har ingen aning om vad jag ska göra!! Jag får nog försöka köpa en ny mobil helt enkelt.

Men detta är varför jag inte har skrivit ett inlägg för jag tycker mina blogginlägg ser roligare ut med bilder.
Hoppas jag kan ta nya bilder och skriva nya färska inlägg snart!
Jag lägger upp några Paris bilder för att jag älskar den fantastiska staden och jag saknar den så mycket!

Hej hopp gummi snopp! (längesen man skrev något sånt roligt hejdå :) )


Den här fina bilden har jag som bakgrundsbild på datorn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar