La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

söndag 22 juni 2014

Stockholmsresan!

Idag åker jag och mamma hem från Stockholm efter att ha varit där i vår sommarstuga i tre dagar med familjen. Resten av familjen åker hem om en vecka.
Vi kom på natten till fredag och på fredagen var det midsommarafton som vi firade med farfar, hans fru och hennes barn och barnbarn. Det var inte jätte fint väder på Stegesund, men det var i alla fall uppehåll. Vi åt jätte god mat. Som lunch var det sill, men de som inte tyckte om sil fick hamburgare och på kvällen var det lax.
Igår var vi i stugan och slappade, det var soligt tills jag vågade att ta på mig bikinin då det blev molnigt. Då gick jag in och läste ut andra boken i bokserien av Victor Legris mysterier och son ettan var den här och väldigt bra. Nu ska jag bara köpa tredje boken, för fjärde boken har jag lyckats ha.
Jag hade gärna stannat hela veckan, men teatern är lite viktigare och att vara med på premiären.





Pappa poserar hacket framför bilen Vi fick låna för vår är på verkstaden

Gröt på påse?!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar