La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

lördag 8 mars 2014

Melodifestivalen, fadder besök och vår känslor

Idag kom min lillasyster Mys faddrar för att fira henne ganska långt i efterskott. Hon fick tre fina presenter; en muminbok på både svenska och engelska, ett hopprep och fina askar från hantverk i Göteborg. Vi gick sedan efter lunchen ut på en promenad och våren var kommen, det hade till och med börjat blomma på ett träd! Våren är äntligen här, ja
När gästerna hade åkt hem tittade vi på Melodifestivalen och jag är riktigt nöjd med att Sanna Nielsen tog hem vinsten! Tyckte även mycket om Ace Wilder och Ellen Benedictson. Mycket bra dag!
Jag har även gett upp fastan efter att jag ibte mått så psykiskt bra av det, men ska absolut tänka mer på vad jag äter!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar