La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

måndag 24 februari 2014

Ny vägg och första skoldagens katastrof

Mitt rum är nu färdigt, eller i alla fall på väggarna. I och för dig saknas det tre broderade tavlor, men min vägg är nu färdig tapetserad, och det blev super duper fint!

Idag var första skoldagen efter lovet och alla var tyvärr trötta, men det var ingen lång dag. Jag kom på i morse att jag glömt mina nycklar hemma och skulle då inte kunna öppna mitt skåp eller använda min matbricka till att få mat i skolan, men min kära Karolina ställde upp och jag fick äta från hennes tallrik och jag hade ändå tömt mitt skåp innan lovet. När jag kom hem hade jag fortfarande ingen nyckel, så jag var utelåst, men fick tag på mig på min broder aom skulle komma hem snart. Jag väntade och blev underhållen av vänner på snapchat. Till sist kom min räddare och jag kunde komna in och värma mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar