La Vie Est Belle

La Vie Est Belle
Emmas kryp in

tisdag 21 februari 2017

Livet i Spillror

När livet inte är så enkelt som man trodde, känns det underbart att ta sina skor och åka till en plats som gör en glad. Vandra omkring på denna plats när det stormar och känna att det är bara att släppa loss och känna alla känslor. Släppa allt för stunden och stå på en klippa vid ett stort hav och skrika, gråta, skratta, dansa, hoppa, flyga eller bara stå och titta ut över sin plats i tillvaron. Jag tror på att vi har ett liv, meningen med livet för mig är att göra detta enda liv till något man kan vara stolt över i slutändan. Dock är inte livet en dans på rosor, inte alltid i alla fall, det kan vara lite kämpigt eller till och med kan det kännas som att livet har fallit sönder och ligger som spillror på den skitiga marken. Känna att det inte finns något att laga det med. Då är det viktigt att titta noga på dessa spillror och se hur det bästa av livet glittrar i det skitiga och torka tårarna och sätta ihop det bästa för att orka att resa sig igen. Fortsätta att leva.
När dessa spillror är ihopsatta sticker det kanske ut lite varstans och är inte lika perfekt som det var förut. Det gör inget att livet inte är perfekt att det har sina skavanker och udda kanter, det är det som gör det till ditt liv. Livet består av uppgångar, nedgångar, uppförsbackar, nerförsbackar, soluppgångar, solnedgångar, skitiga dagar och glittrande dagar. Det viktiga är att se tillbaka på sina misstag och framgångar och vara nöjd att det blev som det blev. Lära sig något utav det.
Ta de fallna spillrorna och sätt ihop dem med kärlek, tårar och vänners hjälpande händer. Det kan ta tid att läka sprickorna mellan varje spillra, då är det viktigt att man väljer vad som gör en glad och får sprickorna att läka snabbare. Vissa sprickor läker aldrig och det är okej. Man kan känna sig hel ändå. Det gäller bara att veta att de finns där och inte få dem att sprida sig över det andra som du lyckats sätta ihop. Ibland känner man att dessa sprickor blir skörare och skörare, så att man börjar känna luften och att kärleken som man satt ihop det med börjar försvinna. Då ska man ta sina skor och åka till den plats som gör en glad. Stå på en klippa vid ett hav och släppa loss. Släppa loss alla känslor. Skrika, gråta, skratta, dansa, hoppa, flyga eller bara så och titta ut över sin plats i tillvaron. Livet kanske föll i spillror på vägen dit, plocka upp dem låt dem blänka i solskenet, för varje liten spillra av ditt liv ska få skina. Det är på så sätt de blir starkare att hålla längre. Titta noga på dina spillror och var stolt över att de gör dem till ditt liv. Torka tårarna och sätt ihop det bästa och res dig igen. Fortsätt att leva.


2 kommentarer:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i relation med Anderson för år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en stavnings caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på stava, hade jag inget annat val än att prova det, jag postade stavnings caster, och han berättade att det var inga problem att allt kommer att bli okej innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 04:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag besvarade samtal och allt han sade var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löfte om att vem som helst vet jag att ha en relation problem, skulle jag vara till hjälp för personen genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpt mig med mitt problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan skicka honom om du behöver hans hjälp i din relation eller något annat fall.

    1) Love Spells
    2) förlorad kärlek Spells
    3) skilsmässa Spells
    4) Förbindelse Spells
    5) Bindande Spell.
    6) Breakup Spells
    7) Bannlys en tidigare älskare
    8.) Du vill främjas på kontoret / Lottery spell
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta denna stora man om du har något problem för en hållbar lösning
    genom drogunduspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Great Article it its really informative and innovative keep us posted with new updates. its was reallyvaluable. thanks a lot.Cheap Pandora Sale very good.

    SvaraRadera